Over 

marketing

spreekuur

Niet langer zomaar iets doen 

Op het marketingspreekuur kan je sparren over een aanpak die voor jouw bedrijf het meest geschikt is. Ga je vol inzetten op contentmarketing of betaal je Google om jouw advertenties te laten zien? Ben je op zoek naar de juiste doelgroepbenadering of vertrouw je op je netwerk om je te introduceren? Met nieuwe inzichten opgedaan op het spreekuur, kan je zelf(standig) weer door.

Het marketingspreekuur is er voor zelfstandige professionals en MKB-ers die hun bedrijf verder op de kaart willen zetten, zichzelf daar voor willen inzetten en met enkele handige tips en tools gemotiveerd zijn om door te pakken!

Vragen die op het Marketingspreekuur worden gesteld:

  • Hoe schrijf ik goede teksten voor internet (vindbaarheid in Google)? 75% 75%
  • Hoe zorg ik het hele voor meer exposure of zichtbaarheid van mijn merk?  95% 95%
  • Wat kan ik doen om meer volgers op social media te krijgen? 90% 90%
  • Hoe zorg ik dat mijn vacatureteksten opvallen? 45% 45%
  • Hoe maak ik ik zelf briefpapier, folders, visitekaartjes of ander drukwerk? 70% 70%
  • Hoe kan ik het beter doen dan mijn concurrenten? 100% 100%
  • Hoe moet ik nieuwe klanten werven? 85% 85%
  • Welke stappen zijn er om een propositie goed in de markt te zetten? 60% 60%
  • Hoe maak ik zelf video content en waarom zou ik dat eigenlijk willen? 70% 70%
  • Hoe laat ik mijn toegevoegde waarde aan (nieuwe) klanten zien? 65% 65%
  • Wat zorgt voor een succesvolle beurs of event (return-on-investment)?  80% 80%
  • Overige marketingvragen  40% 40%

Initiatiefnemer

Mijn naam is Annemiek van Rheenen en ik ben de initiatiefnemer van Marketingspreekuur.nl. Met zo’n 15 jaar ervaring heb ik een brede ervaring opgedaan binnen diverse disciplines van marketing en communicatie.

De passie die ik voel voor mijn vak, aangevuld met de overtuiging dat ‘zelfredzaamheid’ je grootste goed is, heeft ertoe geleid dat ik een platform ben gestart waar ondernemers hun vaardigheden op het gebied van marketing en communicatie kunnen vergroten. Niet door een ander het te laten doen, maar door zelf handiger te worden.

Ik geef je via een consult op het marketingspreekuur tips en reik je (gratis) online tools aan die je helpen met het verder professionaliseren en uitdragen van je merk. En heb je vragen die ik niet voor je kan beantwoorden, dan schakel ik per onderwerp experts in die ik persoonlijk ken en uit mijn netwerk komen.

Het marketingspreekuur is onderdeel van talksBusiness

Doe jezelf een plezier 

EN Kom langs op het marketingspreekuur

Blijf niet lopen met vragen over marketing, positionering, online zichtbaarheid, contentmarketing, sociale media, vormgeving en al die andere marketing gerelateerde dingen waar je het antwoord niet op weet. 

7 + 2 =

Share This